Termite Self Inspection Tips


 
دیمک چھوٹے، ہلکے رنگ کی ہوتی  ہےاور اسکی خوراک لکڑی  ہے ۔ اگر دیمک آپ کی عمارت میں ہے۔ تواس سے بہت زیادہ نقصان کی توقع ہے. درحقیقت دیمک بہت زیادہ نقصان پہنچاتی ہے۔
کوئی بھی دیمک کی انفیکشن اپنی عمارت میں نہیں چاہتا، لیکن بدقسمتی سے اگر علاج کا مناسب منصوبہ نہیں بنایا گیا ہے تو دیمک کے مسئلے سے بچنا مشکل ہو سکتا ہے۔
ہمارا ٹرمائٹ ٹریٹمنٹ گائیڈ آپ کو خود معائنہ کے لیے تجویز کردہ تکنیک بتاتا ہے آپ اپنے گھر کے لیے پیشہ ورانہ معیار کی دیمک کنٹرول سروس حاصل کر سکتے ہیں تاکہ آپ اعتماد کے ساتھ وقت پر دیمک کو ختم کر سکیں اور نقصان  سے  بچ سکے ۔
اس بات کی نشاندہی کرنا کہ کون سی دیمک آپ کی املاک کو متاثر کر رہی ہے کیونکہ دیمک کی مختلف اقسام کو علاج کے مختلف طریقوں کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔
دیمک کی غلط شناخت غلط علاج کی مصنوعات کا استعمال نقصان کا باعث بن سکتا ہے، جس سے آپ کا وقت اور پیسہ ضائع ہوتا ہے۔
تو دیمک کیسی لگتی ہے؟ دور سے چیونٹیوں سے ملتی جلتی نظر آتی ہے لیکن ان میں باریک فرق موجود ہیں جن کا مشاہدہ آپ دونوں کے درمیان فرق کرنے کے لیے کر سکتے ہیں جبکہ دیمک کا پیٹ سیدھا ہوتا ہے، چیونٹیوں کی کمر چوڑی  ہوتی ہے۔ دیمک کے پاس اینٹینا کی طرح سیدھی ریڈیو تار ہوتی ہے جبکہ چیونٹیوں کے پاس مڑی ہوتی ہے۔
دیمک کے پروں کی لمبائی ایک جیسی ہوتی ہے جبکہ چیونٹیوں کے پر مختلف لمبائی کے ہوتے ہیں۔
دیمک اور چیونٹی کے درمیان فرق بتانے میں مدد کرنے کے لیے رنگ بھی ایک اہم عنصر ہو سکتا ہے۔
چیونٹیاں اور دیمک دونوں مختلف رنگوں میں  ہیں، ورکر اور سپاہی دیمک بنیادی طور پر کریمی سفید یا صاف رنگ کے ہوتے ہیں جبکہ چیونٹیاں اس رنگ میں کبھی نہیں آتیں۔
دیمک کی تین اہم اقسام ہیں جن کے بارے میں فکر کرنا ضروری ہے: زیر زمین دیمک، ڈرائی ووڈ دیمک، اور ڈیمپ ووڈ دیمک۔ ان تینوں گروہوں کے اندر دیمک کی تقسیم کردار کے لحاظ سے الگ ہوتی ہے۔
دیمک کی صحیح شناخت کے لیے جو آپ کی جائیداد کو متاثر کر رہی ہے، آپ کو گھر کا معائنہ کرنے کی ضرورت ہے تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ دیمک کہاں واقع ہے۔
معائنہ کے دوران آپ کو دیمک کی سرگرمی اور دیمک کے نقصانات کی تلاش ہوگی۔ لکڑی کے اندر کا معائنہ کرنے کے لیے ٹارچ اور سکریو ڈرایور یا تیز ختم شدہ چیز سے معائنہ کریں۔
اپنے گھر کے اندر دیکھنا شروع کریں۔ تہہ خانوں، رینگنے کی جگہوں اور لکڑی کا استعمال کرنے والے کمرے میں دیکھیں۔ چھت کے جوڑ، سپورٹ بیم، لکڑی کے کھڑکی کے فریم، لکڑی کے دروازے کے فریموں کا معائنہ کریں،
اور آپ کے گھر کا کوئی بھی حصہ لکڑی کا بنا ہوا ہو۔ باہر باڑ، آنگن، پورچ، ڈیک، لکڑی کے راستے، اور لکڑی سے بنی عمارت کے کسی  حصے میں ۔ ڈھانچے کی بنیاد کو دیکھیں جہاں مٹی لکڑی سے ملتی ہے۔
آپ کو دیمک یا دیمک کی سرگرمی کی علامات جیسے دیمک کی لکیریں، دیمک کے پروں اور دیمک کی گیلریوں کو تلاش کرنے کی ضرورت ہے۔ دیمک کی لکیریں چھوٹی سرنگیں ہیں جو مٹی سے ڈھانچے تک جڑوں کی طرح اگتی ہیں۔
تمام پرجاتیوں کے دیمک تولیدی عمل کے دوران اپنے پروں کو ضائع کر دیتے ہیں۔ اگر آپ کو کہیں بھی دیمک کے پنکھ نظر آتے ہیں تو یہ تشویش کا ایک بڑا سبب ہونا چاہیے کیونکہ اس کا مطلب ہے کہ دیمک کی آبادی اتنی زیادہ بڑھ گئی ہے کہ دیمک اپنا گھونسلہ چھوڑ رہی ہے۔
دیمک پرجاتیوں سے فراس (لکڑی کا چورا ) پیدا ہوتا ہے، اور آپ اسے خراب شدہ لکڑی کے نیچے پا سکتے ہیں۔
لکڑی کے اندر معائنہ کریں. دیمک گیلریوں کو دیکھنے کے لیے ٹارچ اور سکریو ڈرایور کا استعمال کریں۔ دیمک گیلریاں لکڑی کے اندر چھوٹی سرنگیں ہیں۔
اگر آپ کو دیمک کی گیلریاں، مٹی کی نلیاں، دیمک کے پر اور فراس ملیں تو آپ کو دیمک کی سرگرمی کا پتہ چل گیا ہے ۔
   تحریری وارنٹی کے ساتھ موثر علاج کے لیے ہمیں کال کریں
#03004877721
https://www.deemakcontrolservices.com